Непереможний чемпіон WBO втратить свій титул після нокауту, завданого росіянином у ринзі. Дивіться відео!
Всесвітня боксерська організація (WBO) видала розпорядження чемпіону WBO та IBF у середній вазі Жанібеку Алімханулі (16-0, 11 КО) протягом п'яти днів надати обґрунтування, чому його не слід позбавляти титулу. Про це повідомляє fightnews.com. Напередодні у Сіднеї казахстанець здобув вражаючу перемогу над росіянином Андрієм Михайловичем, який виступає під новозеландським прапором.
Команда Михайловича раніше виграла промоутерські торги і вирішила зосередитися виключно на боротьбі за титул IBF. Представники WBO погодилися з цими умовами, пообіцявши зберегти титул за Алімханули, однак лише якщо на кону будуть два пояси, а переможець стане чинним чемпіоном. Проте, перед початком бою з'ясувалося, що бійці змагатимуться лише за титул IBF.
Згідно з правилами WBO, будь-який боєць, який проводить бій у ваговій категорії чемпіона, який не є захистом титулу, може призвести до того, що цей титул буде вакантним.
Бен Деймон, оглядач боксу, посилаючись на рішення WBO, заявляє, що Жанібек неминуче втратить свій пояс WBO.
Тепер цей титул буде оспорюватися між лідерами рейтингу WBO: Хамзаєм Ширазом і Дензелем Бентлі.